Hev Tollgrensa Forum Hovedsiden Hev Tollgrensa
Kampanjen for å få hevet tollgrensen på småpakker

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Anonymt

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Hev Tollgrensa Forum Hovedsiden -> Generelt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Thomas Olsen

Ble Medlem: 15 Apr 2004

InnleggSkrevet: Tor Apr 15, 2004 8:19 pm    Tittel: Anonymt Svar med Sitat

Hvorfor er det så få som skriver fullt navn her? Det er vel ikke flaut eller risikabelt på noe vis å mene at tollgrensa bør heves fra 200 kr?

Forum, og medlemslister forsåvidt, virker litt useriøst når "gjest" og "tralalalei" diskuterer norsk finanspolitikk... Eller?
Haans

Ble Medlem: 28 Nov 2003

InnleggSkrevet: Tor Apr 15, 2004 9:58 pm    Tittel: Svar med Sitat

Det er ikke mer enn 30 medlemmer i dette forumet, og det er vel opp til enhver om de vil stå frem med fullt navn eller ikke?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger
Harald Paulsen
Site Admin

Ble Medlem: 01 Okt 2003

InnleggSkrevet: Søn Apr 18, 2004 2:18 pm    Tittel: Svar med Sitat

Folk har vel blitt vant til å bruke handles (kallenavn) overalt, så da er det litt uvant å diskutere med fullt navn. For en del av oss som har vært på usenet en stund så er det derimot helt naturlig Smile

Det viktigste her er dog ikke nødvendigvis å se hvem som mener hva, men å se hva folk mener og hvilke erfaringer de har. Til det synes jeg forumet fungerer helt fint Smile
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Thomas Olsen

Ble Medlem: 15 Apr 2004

InnleggSkrevet: Ons Apr 21, 2004 12:14 am    Tittel: Svar med Sitat

Jeg ble bare så overraska over at det ikke var flere som har engasjert seg her inne. Og noe av det tror jeg er fordi det kan virke litt useriøst, slik jeg beskrev i første innlegg. Dette virker som et forum for datanerder - ikke for vanlige folk.

Men det er altså sett fra min side.
Haans

Ble Medlem: 28 Nov 2003

InnleggSkrevet: Ons Apr 21, 2004 12:29 am    Tittel: Svar med Sitat

Det vil ikke virke mer seriøst om folk setter fullt navn under idiotiske utsagn, om du skjønner hva jeg mener. Jeg leser vanligvis HVA folk skriver, ikke HVEM som har skrevet det Wink

Det er jo strengt tatt ikke så mye å engasjere seg i her inne. Det er grenser for hvor mange ganger det er noe poeng i å skrive at tollgrensen er for lav. Særlig siden sjansen for å bli hørt av andre enn de som er enige med deg er svært liten. Dette forumet er vel mer som en oppslagstavle for informasjon som kan være av interesse, som for eksempel nyheter ang. tollgrensen, anbefalinger av nettbutikker, tips om gode tilbud etc.

Ser ikke helt datanerd-poenget ditt. De fleste som har skrevet noe i dette forumet virker ikke akkurat som datanerder på noen som helst måte (no offense) Wink Er det enkelt og greit det at man bruker kallenavn som gjør oss til datanerder? Vel... kallenavnet mitt er også mitt artistnavn og dessuten en varisjon over mitt virkelige navn. Andre mennesker har andre grunner bak sitt kallenavn.

Jeg kjenner bare en Thomas Olsen, og han er en useriøs gjøk. Jeg lar allikevel ikke det gå utover deg ved å gå ut fra at du også er useriøs, basert på navnet ditt Wink

Hans Kristian
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside Yahoo Messenger MSN Messenger
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Hev Tollgrensa Forum Hovedsiden -> Generelt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet