Hev Tollgrensa Forum Hovedsiden Hev Tollgrensa
Kampanjen for å få hevet tollgrensen på småpakker

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

forsinkelse på pakke fra play.com

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Hev Tollgrensa Forum Hovedsiden -> Generelt
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Teddy

Ble Medlem: 11 Okt 2003

InnleggSkrevet: Ons Nov 05, 2003 3:12 pm    Tittel: Svar med Sitat

Noen som har erfaring med at det kan ta lenger tid enn normalt å få platene fra Play.com? Har en forsendelse som er 5-6 dager over tiden nå. Normalt har eg alltid hatt filmene før neste helg når eg har bestilt før eller i helgen, men denne gangen haster det om eg skal få de før helgen etterpå der igjen.

Har aldri hent meg før. Noen som har erfart dette? Ser på siden deres at der må ha gått 14 dager før de tar affære med saken, mangler et par dager på det.

Har eg blitt ranet eller? Trodde kanskje tollen hadde bestemt seg for å kontrollere mine pakker, men det bruker de vel ikke dagevis på?
- Mørkt?
- Ja, strømmen har gått.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Teddy

InnleggSkrevet: Ons Nov 05, 2003 7:06 pm    Tittel: Svar med Sitat

Eg har jo oversikt over egen konto hos play da, eg vet når varene ble bestilt, og når de ble postet av play. Eg har sikkert mottatt 100 filmer fra play, og de har ankommet ca 5-6 virkedager etter oppgitt post-dato. Aldri noe som helst problem. Men kan jo være greit å finne ut hva som skjer når ting ikke går så greit og...?

Er snakk om to filmer, og siden ingen har kommet frem er det vel bare en forsinkelse får eg håpe.
- Mørkt?
- Ja, strømmen har gått.
Til Toppen
Teddy

InnleggSkrevet: Lør Nov 22, 2003 8:32 pm    Tittel: Svar med Sitat

Joda, filmene kom til slutt, ble vel nermere 4 ukers levering det. Men. Bestilling etterpå kom som vanlig i løpet av ca 5 ukedager.
- Mørkt?
- Ja, strømmen har gått.
Til Toppen
LordJoker

Ble Medlem: 10 Feb 2004

InnleggSkrevet: Tir Feb 10, 2004 3:05 pm    Tittel: play.com Svar med Sitat

Hallo

jeg bestiller mye derfra og har funnet ut at om du bestiller varene på en søndag, blir de sendt på mandag og du har de på fredag el. lørdag.

iallefall her i østfold!!!
Til Toppen
Teddy

InnleggSkrevet: Fre Feb 13, 2004 10:49 pm    Tittel: Svar med Sitat

Som sagt, filmene kom de. Har hørt i ettertid at der visstnok var en eller annen avdeling i det engelske postsystemet eller noe i den duren, som streiket, men vet nå ikke.

Play er topp den, filmene kommer til helgen om du bestiller helgen før.
- Mørkt?
- Ja, strømmen har gått.
Til Toppen
Blaa

Ble Medlem: 16 Mar 2004

InnleggSkrevet: Tir Mar 16, 2004 5:12 pm    Tittel: Over 14 dager.. Svar med Sitat

Opplevde en gang å måtte vente i over 14 dager på en DVD fra play.com

Jeg henvendte meg til deres kundeservice og i løpet av bare et par timer fikk jeg svar om at et nytt eksemplar var på vei, free of charge selvsagt..

Dagen etter kom filmen jeg hadde ventet på Smile

Sendte da en ny mail til play, der jeg sa at den første sendingen hadde kommer likevel. Resultatet var da en ny hyggelig mail der de sa at glipper skjer og at jeg da kunne gjøre hva jeg ville med eksemplar 2. Bare jeg ikke sendte den i retur, det hadde vist kostet dem mer penger enn å gi meg en ekstra dvd for nothin'
Til Toppen
Blaa

Ble Medlem: 16 Mar 2004

InnleggSkrevet: Tir Mar 16, 2004 5:14 pm    Tittel: Over 14 dager.. Svar med Sitat

Opplevde en gang å måtte vente i over 14 dager på en DVD fra play.com

Jeg henvendte meg til deres kundeservice og i løpet av bare et par timer fikk jeg svar om at et nytt eksemplar var på vei, free of charge selvsagt..

Dagen etter kom filmen jeg hadde ventet på Smile

Sendte da en ny mail til play, der jeg sa at den første sendingen hadde kommer likevel. Resultatet var da en ny hyggelig mail der de sa at glipper skjer og at jeg da kunne gjøre hva jeg ville med eksemplar 2. Bare jeg ikke sendte den i retur, det hadde vist kostet dem mer penger enn å gi meg en ekstra dvd for nothin'
Til Toppen
Teddy

InnleggSkrevet: Søn Apr 11, 2004 12:09 pm    Tittel: Svar med Sitat

Play gjør ikke en dritt før sendingen har passert 14 dager fra sendedato, men da fikser de det og. Meget bra service. Har opplevd 2-3 ganger at der er et poeng med denne 14-dagersregelen, pakker har en tendens til å dukke opp før den tid.

Normalt sett får du filmene fra Play i løpet av 4-6 dager, i 95% av tilfellene dukker de opp til helgen om du bestiller helgen før for å si det sånn.

Har aldri opplevd å få filmer i løpet av 3 dager, men så er eg og usikker på hva disse 'vanlige' dagene er all den tid de ikke er arbeidsdager. Eg var rimelig overbevist om at det var på arbeidsdagene posten beveget seg eg da...
- Mørkt?
- Ja, strømmen har gått.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Hev Tollgrensa Forum Hovedsiden -> Generelt Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet